داداشم....
...حرف دل
مي خواهم بنويسم...اما چه چیز را نمیدانم!!!
درباره وبلاگ


یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم!!! غصه نخور دیووونه...من که باهاتم



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 2795
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
مهربونی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:, :: 16:49 :: نويسنده : مهربونی

سلام داداشم خوبی؟خوشی؟

دوباره دلم برات تنگ شده خیلی هم تنگ شده.

امشب هم مثل هرشب دارم مثل یه دختر بچه گریه میکنم و واست دعا میکنم واسه خوشبختیت واسه اینکه به همه آرزوهات برسی  واسه اینکه روزگار بر وفق مرادت باشه.

هنوز اون دست خطط رو دارم که نوشتی:

روزگارم برخلاف آرزوهایم گذشت

 

دلم تنگ است برای گذشته ام

دلم تنگ است برای خندیدن

دلم تنگ است برای دیدنت برای بوسیدنت برای جبران کردن

دلم تنگ است برای خودم برای دوستانم دلم تنگ است

فدات بشم منم دلم برای تو تنگ است هر روز دلم برایت تنگ است.

خدا رو شکر که همه چی تموم شد خدارو شکر.

شب و روز هم خدارو شکر کنم بازم کمه.هرروز یه آیه الکرسی میخونم واسه سلامتیت.

عاشقتم داداشی مراقب خودت باش.

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت4:13---28 مهر 1391
سلام...درکت میکنم.


حرفات قشنگه. منم یه جورایی مثه خودتم . اگه دوس داشتی به وبلاگم سر بزن. اونجا همه مشکلاتمو نوشتم...درمورد تک تک جزییات زندگی. هرچی پیش اومده. بیا با هم دردو دل کنیم:taghat.loxblog.com



پاسخ:سلام ممنون که به وبم سرزدید.حتما میام
 


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: